Wyślij zapytanie do Firm

Firmy same złożą Ci oferty - BEZPŁATNIE



Dostawa nasion

Słupia Wielka: Dostawa nasion
Numer ogłoszenia: 16944 – 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
<!–zamówienia publicznego.

–>

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: COBORU Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Słupi Wielkiej , Słupia Wielka 1, 63-022 Słupia Wielka, woj. wielkopolskie, tel. 61 2852307, faks 61 2852307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.slupia-wielka.coboru.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nasion.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nasion dla SDOO Słupia Wielka oraz ZDOO Bobrowniki, ZDOO Nowa Wieś Ujska, ZDOO Kościelna Wieś oraz ZDOO Śrem. Przedmiot zamówienia podzielony został na 19 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania wydanego przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa zaświadczenia o wpisie do ewidencji Wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do ewidencji przedsiębiorców i lub rolników i lub dostawców prowadzących obrót materiałem siewnym

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy i cenowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
4) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych
5) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym
6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictw dla osób składających ofertę), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
7) Dokument potwierdzający wpis do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie obrotu materiałem siewnym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 – Cena – 95
  • 2 – Termin dostawy – 5

IV.2.2)

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1. Zmiana terminów
a) wydłużenie terminu dostawy spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie,
b) wydłużenie terminu dostawy będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej,
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności.
2. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
a) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych cena jednostkowa może ulec zmniejszeniu
b) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę
3. Zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towaru niewymienionego w Umowie jako równoważny. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza za zgodą dostawę przedmiotu zamiennego, równoważnego (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale jego cena oraz ilość nie może przewyższać ceny oraz ilości przedmiotu podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie i udowodnić równoważność.
4. Zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych pozycji w większej ilości niż wymieniona w umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy pozostałych asortymentów
5. Zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości asortymentu. W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości asortymentu określonego w Umowie.
6. Niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy,
7. Zmiana postanowień zawartej Umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej tj. aneksu sporządzonego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupia-wielka.coboru.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.slupia-wielka.coboru.pl
COBORU Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Słupi Wielkiej Słupia Wielka 1 63-022 Słupia Wielka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2016 godzina 09:00, miejsce: COBORU Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Słupi Wielkiej Słupia Wielka 1
63-022 Słupia Wielka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest dostawa nasion jęczmienia jarego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest dostawa nasion jęczmienia jarego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 3 jest dostawa nasion jęczmienia jarego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 4 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 5 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 6 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 7 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 8 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 9 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 10 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 11 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 12 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 13 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 14 jest dostawa nasion rzepaku jarego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 15 jest dostawa nasion słonecznika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 16 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 17 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 18 jest dostawa nasion kukurydzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa nasion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 19 jest dostawa nasion gorczycy białej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5